تنهایی را دوست دارم...


حقیقت عشق


نهایی را دوست دارم ...

 

تنهایی را دوست دارم چون عشــــــــ ــــــــــق دروغین در آن نیست

تنهایی را دوست دارم چون تجربه کـــــــــــ ـــــــرده ام

تنهایی را دوست دارم چون خدا هم تنهــــــ ــــــــــاست

تنهایی را دوست دارم چــــــــــ ــــــــون...

در کلبه تنهایی هــــــــ ـــــــــایم خواهم گریست

وانتظار کشیدنم راپنهان خواهـــــــــــــــ ــــــم کرد



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت12:49---25 اسفند 1391
,واقعا تنهايي بعضي وقتا خوبه... به منم سر بزن لينكت ميكنم اگه خواستي تو هم لينك كن منو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,ساعت 12:28 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com